Klantenservice

Bestellen
Bezorging
Garantie
Ruilen
Betaalmogelijkheden

Bij het plaatsen van een bestelling zijn vier betaalmogelijkheden beschikbaar:

  • iDeal
  • VISA/Mastercard
  • Billink (achteraf betalen)
  • Sepa (overboeking)

De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

Levertijd

Bij elk artikel in onze webshop vermelden we de verwachtte levertijd. Wanneer het artikel op voorraad is kan jouw bestelling al binnen 3 werkdagen bij jou in huis staan. Mocht het artikel niet op voorraad zijn zal de levering langer duren. Dit is over het algemeen 4 tot 8 weken. Bij grote, maatwerk meubels kan de levertijd uitlopen naar 8 tot uiterlijk 12 weken.

Wanneer jouw bestelling binnen is gekomen nemen we altijd telefonisch contact met je op om het bezorg- of afhaalmoment af te spreken.

Bezorgmoment

Na het plaatsen van een online bestelling ontvang je per email een track & trace code zodra het pakket onderweg is. Hiermee kan je bij de vervoerder de pakketstatus bekijken. Mochten we een order met onze Weber bezorgdienst komen bezorgen, dan wordt dit gedaan op basis van een telefonisch gemaakte afspraak. Het bezorgmoment stemmen we altijd met je af.

Bezorgkosten / Afhalen

Voor vragen rondom de bezorgkosten of het afhalen van jouw bestelling verwijzen we je naar deze uitgebreide informatiepagina: Bezorgen / Afhalen

Reguliere garantie

Bij Weber Woonwereld geloven we in onze producten. Daarom bieden we standaard 2 jaar garantie op jouw aankoop! Wanneer je bij Weber Woonwereld koopt, koop je niet alleen prachtige meubels, maar ook een goede service!

Dit alles binnen het redelijke en bij normaal gebruik van het product, zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

All-In-House garantie

Uiteraard geniet je van de standaard garantie op je nieuwe aankoop. Maar wil je een langere en uitgebreidere garantie op je nieuwe zitmeubelen? Kies dan voor een geringe meerprijs, een volledig all-in-house serviceprogramma. Hiermee hoef je je de komende 5 of 7 jaar geen zorgen meer te maken over service en garantie. Deze uitgebreide garantieservice gaat namelijk verder daar waar de normale fabrieksgarantie eindigt.

Deze aanvullende garantieservice sluit je af bij ALL IN HOUSE B.V. Je ontvangt na uitlevering van je nieuwe aankoop een garantiecertificaat. Het Service Centre van ALL IN HOUSE staat je gedurende de gekozen garantieperiode met raad en daad bij en biedt professionele hulp, wanneer zich calamiteiten voordoen zoals vlekken of bij problemen met de constructie van je zitmeubel. Indien nodig stuurt het Service Centre van ALL IN HOUSE één van hun deskundige meubelservice specialisten, die het probleem bij je thuis gratis komt verhelpen.

Bekijk hier de informatiefolder. Wil jij deze service toevoegen aan jouw online bestelling? Neem dan voordat de meubels zijn opgehaald of afgeleverd contact op met de klantenservice via 0525 68 88 88.

Showroom aankoop

Wanneer een showroom artikel uit het assortiment gaat of wordt vervangen voor een andere opstelling, zal dit artikel in de winkel met korting worden verkocht. In het geval van een showroom aankoop gelden afwijkende garantieperiodes. Deze worden in de winkel tijdens de aankoop besproken en genoteerd op de aankoopbon.

Retourprocedure

Indien je een artikel online hebt besteld dan heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen en in de originele verpakking te retourneren of om te ruilen. Doe dit in overleg met Weber Woonwereld door je retour van te voren bij ons aan te melden. Dit kan je doen door een bericht te sturen naar webshop@weberwoonwereld.nl. Een van onze medewerkers zal vervolgens contact met je opnemen.

Jouw bestelling wordt, na correcte aankomst, aan je vergoed. Indien de order volledig wordt geretourneerd ontvang je de verzendkosten van de 1e zending terug. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

Uitzonderingen

Weber Woonwereld behoudt zich het recht om voor de volgende situaties een retourzending niet per definitie te hoeven accepteren:

  1. Producten die indien uit originele verpakking is gehaald en is gebruikt vanuit hygiënisch oogpunt niet meer kunnen worden verkocht o.a matrassen, hoofdkussens, dekbedden, dekbedovertrekken etc.
  2. Producten die aantoonbaar door zelfmontage of onkundig handelen van de klant zijn beschadigd.
  3. Producten die door voor de klant speciaal zijn samengesteld en daardoor niet meer als nieuw verkocht kunnen worden.
  4. Producten met een levertijd. Deze producten worden op bestelling geproduceerd en betreffen geen voorraad artikel.

Weber Woonwereld is lid van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) en dat biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Als CBW-erkende woonwinkel hanteren wij een erkenningsregeling met drie garanties:

  1. 2 jaar garantie op je aankoop
  2. Een nette aanbetalingsregeling
  3. Onpartijdige klachtafhandeling

Download hier de algemene voorwaarden van het CBW voor meer informatie.

Weber Woonwereld Servicedienst

Vragen over onderhoud, zitcomfort, montage of garantie? Bekijk onze service pagina!

Service aanvraag